ایستگاه سرگرمی و آموزش...

ایستگاه سرگرمی و آموزش...

صرفاً جهت سرگرمی!
ایستگاه سرگرمی و آموزش...

ایستگاه سرگرمی و آموزش...

صرفاً جهت سرگرمی!

چرا کامپیوترها می میرند؟ (اگه کامپیوترخود را دوست دارید بخوانید)

  

واقعا کامپیوترها باید عمری جاودانه داشته باشند؟ کامپیوترها مجموعه ای از مدارهای الکترونیکی و سیگنالها می باشند که به همان میزان مدار نیز نیازمند جریان الکتریکی می باشند. هر کاربری که کامپیوتر داشته باشد می داند که وجود نداشتن عواملی برای از دور خارج کردن کامپیوتر محال است. کامپیوتر و قطعات تشکیل دهنده آن دارای یک عمر محدود می باشند همچنین عواملی نیز وجود دارد که باعث افزایش سرعت تخریب این اجزا می گردد. در این ترفند قصد داریم آمار جالبی را برای شما رو کنیم که با مطالعه آنها میتوان دریافت که چه عوامل اصلی باعث میشوند که کامپیوترهای ما به مرور از کار افتاده بشوند.

ادامه مطلب ...

وقتی لپتاپ خیس می‏شود!

  

اگر قرار است در زندگی کامپیوتری‏تان یک فاجعه رخ دهد، این فاجعه می‏تواند ریختن آب، چای یا هر مایع دیگری بر روی لپتاپ شما باشد! این اتفاق که بر روی لپتاپ‏ها به دلیل قابل حمل بودن زیاد هم رخ می‏دهد می‏تواند در صورت عکس‏العمل اشتباه به مرگ دائمی لپتاپ نیز منجر شود! در این ترفند به معرفی راه‏کارهایی که بایستی پس از خیس شدن لپتاپ انجام دهید خواهیم پرداخت:

1. در ابتدا پیش از انجام هر کاری آرامش خود را حفظ کنید و دست و پای خود را گم نکنید. با انجام صحیح این کارها می‏توانید لپتاپ خود را نجات دهید، در نتیجه نگران نباشید.

ادامه مطلب ...

طنزی از اسامی دخترها

چند تا اسم زیبای دخترونه:


1- ستاره: شبا میاد بیرون ؛
به همه چشمک میزنه!!


2- سحر: دم صبح میاد ؛
معلوم نیست شب قبل کجا بوده !!

ادامه مطلب ...

طالع بینی افراد از روی کارت سوختشان!

این طالع بینی با توجه به مقدار بنزین مصرفی یک فرد در دوره های ابتدایی ، وسطی و آخرین هر زمان های سهمیه بندی افراد را تحلیل می کند:


گروه الف)
افراد این گروه کسانی هستند که سهمیه ی بنزین خود را در یک سوم ابتدایی دوره سهمیه بندی مصرف می کنند . این گونه افراد که بیشتر متولدین مرداد و دی و خرداد در این گروه قرار میگیرند ذهن شیک و با کلاسی دارند که باعث میشود زندگی آنها نیز شیک و با کلاس شود.

ادامه مطلب ...

20 روش عاشقانه

 

1- همیشه نسبت به هم مؤدب باشید، این کار بسیار آسان است و در کیفیّت روابط تان تفاوت چشم گیری ایجاد می کند.

2- زمانی که برای نخستین بار همسرتان را دیدید و عاشقش شدید را به یاد بیاورید و نامه عاشقانه ای برایش بنویسید و طی آن جزئیات آن خاطره را برایش بازسازی نمایید.

3- داخل اتومبیل همسرتان یادداشتی بگذارید که روی آن نوشته شده : «عشق توست که چرخ های دنیا را می چرخاند».

4- وقتی در هوای سرد با هم قدم می زنید کت تان را درآورده و بر روی شانه هایش بیندازید.

ادامه مطلب ...

ازدواج پایدار

 

 حفظ رابطه صحیح با گذشت زمان اغلب دچار مشکل می شود. از این رو توجه به نکات زیر، برای داشتن رابطه ای سالم و طولانی مدت ضروری است:

ادامه مطلب ...

۷ نکته ساده برای یک ازدواج موفق

 

برای خلق یک ازدواج موفق نسخه‌های بی‌شماری پیچیده‌اند. در پی مطالعات فراوان پیرامون زنان و شوهران، حقایقی را دریافته‌ایم که به نظر می‌رسد در همه دنیا رایج است و آن را به عنوان ۷ نکته ساده برای یک ازدواج موفق در ذیل آورده‌ایم و امیدواریم برای شما هم سودمند افتد:

ادامه مطلب ...

نکاتی در مورد عشق

 

 

نکته ای که باید در مورد عشق بدانیم:
عشقی که شکیبایی و مهربانی در آن جای داشته باشد شما را قطعا سالم نگه خواهد داشت.  

 

ده نکته زیر را بخاطر بسپارید اگر با عشق مشکل دارید 


‌● ازدواج شما را دیوانه نمی کند ، شما را عاقل نگه می دارد
این تصور عمومی ، که زوجین بعد از ازدواج یکدیگر را تا مرز دیوانگی میبرند را از ذهن دور کنید!

ادامه مطلب ...

پیشگیرى از اعتیاد نوجوانان و جوانان

نکته ها 

۱- بالاترین رقم سنى معتادان در ایران را افراد ۲۷ _ ۲۱ساله تشکیل مى دهند.
۲- افرادى که به انواع مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده اند، اغلب اولین تجربه شان را به صورت تفریحى و در دوران نوجوانى کسب کرده بودند.
۳- تشخیص رفتارهاى آشکار دوره نوجوانى از رفتارهاى ناشى از مصرف مواد مخدر دشوار است.
۴- نوجوانانى که از بودن در خانواده شان احساس رضایت داشته اند و روابط صمیمى بین اعضاى خانواده وجود داشته است، کمتر به دنبال سیگار، الکل و انواع مخدرها بوده اند.

ادامه مطلب ...

آزمایشات قبل از عقد در ایران! (طنز)

نقل قول یه آقا داماد گل: 

 والا دفعه‌های قبلی اینطوری نبود. از آزمایش و این حرفها خبری نبود به خدا! ولی اینبار گفتن تا اسم آقا داماد رو صدا کردیم باید بره آزمایش ادرار و خون و غیره بده! روی صندلی نشستم و منتظر موندم برای آزمایش اعتیاد. یه آقای قدبلند و لاغر مردنی که انگار‍ تازه از سر منقل پاشده و اومده که آزمایش اعتیاد بده، یه گالن آب گرفته بود دستش و قٌـلـٌپ قـٌلـٌپ میرفت بالا، از اینور به اونور سالن قدم میزد و زیر لب غر میزد که ای بابا! هرچی آب میخوریم “نمیاد که نمیاد”‌!

ادامه مطلب ...